Exchange to Finland - Reisverslagen van Sharon van de Ven - WaarBenJij.nu Exchange to Finland - Reisverslagen van Sharon van de Ven - WaarBenJij.nu

Exchange to Finland

Voor het eerst maak ik een reis helemaal alleen om ervaring en kennis op te doen, maar vooral ook om een mooie tijd te beleven. Mijn reis gaat naar Lahti, een stad in Finland. Daar ga ik vier maanden studeren en genieten van het studenten leven. Ook hoop ik een mooi land te mogen zien, waar ik na terugkomst veel aan zal denken.

Recente Reisverslagen:

07 December 2014

Rusland en haar mooie St. Petersburg

02 November 2014

Reizen in Finland

15 Oktober 2014

Life of Finland

15 September 2014

School

01 September 2014

Lahti
Sharon

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4981

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Exchange to Finland

Landen bezocht: