Life of Finland - Reisverslag uit Lahti, Finland van Sharon Ven - WaarBenJij.nu Life of Finland - Reisverslag uit Lahti, Finland van Sharon Ven - WaarBenJij.nu

Life of Finland

Blijf op de hoogte en volg Sharon

15 Oktober 2014 | Finland, Lahti

Hee,

Zo we zijn al weer op de helft van mijn ervaring hier in Finland en heb al het een en ander meegemaakt. Om te beginnen gaat het momenteel heel goed met me! ik heb veel vrije tijd, school is heel makkelijk en het is ook nog steeds heel gezellig.

De laatste weken heb ik vooral genoten van de mooie tijd hier, leuke dingen doen met vriendinnen, lekker geklets en gefeest. Zo als jullie hebben kunnen zien op mijn Facebook, ben ik naar een ijshockey wedstrijd weeste kijken. Nou dat is toch echt wel stoer hoor, gaat er hard aan toe, soms bijna vechten op de ijsbaan, maar natuurlijk heeft ons team de Palicans van Lahti gewonnen met penalties.

Verder zijn we naar de stad Tampere geweest, dat is twee uur rijden van Lahti. Jammer dat het mistig was en we daarom weinig konden zien. Later op de dag werd het weer wat beter maar toen hadden we het grote deel van de stad al gezien.

Afgelopen zaterdag zijn we weer naar Helsinki geweest. Daar hebben we eerst een beetje rondgelopen en een ander deel van de stad gezien. S'avonds zijn we naar een dans wedstrijd weeste kijken, Redbull BC One. Dit was de Europese Kampioenschappen breakedance. Het begon met 8 battles, waarvan 3 Nederlanders. In de finale stond de fransman Tonio tegen de Nederlander Skychief, maar helaas was de overwinning voor Frankrijk.

Mijn trip naar Lapland is al geboekt, we vertrekken 11 december tot 17 december. Ik kan haast niet meer wachten, wat is dat gaaf zeg. Maar jammer genoeg ga ik naar Lapland al weer richting huis, dus dat is nog ver weg van nu.

Dit weekend komen ons pap, mam en Hugo. Ook daar heb ik heel veel zin in!! Verder staat er nog op de planning om naar Tallin (de hoofstad van Estland) te gaan en nog veel andere leuke dingen.

Schrijf jullie weer wanneer ik weer wat meegemaakt hebt.

Groetjes
X



  • 16 Oktober 2014 - 15:37

    Anita Jacobs:

    Klinkt allemaal super Sharon. Fijn dat je zo geniet. Ik was gisteren ff bij jullie mam op de thee en die was ook al bezig met de koffer te pakken. Ze hebben er ook echt zin in. Het is ook fijn dat ze een stukje van jouw Finlandreis mee kunnen maken. Geniet ervan samen!

  • 16 Oktober 2014 - 22:00

    Mieke Maas:

    Hoi Sharon,
    Fijn dat er zoveel te zien en te doen is! Time flies ....
    Geniet van de dagen samen met jullie pap, mam en Hugo! Het is voor hen erg leuk om het daar eens met eigen ogen te zien.
    Groetjes,
    Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 4983

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Exchange to Finland

Landen bezocht: