Voorbereiding Finland - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Sharon Ven - WaarBenJij.nu Voorbereiding Finland - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Sharon Ven - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Finland

Blijf op de hoogte en volg Sharon

09 Augustus 2014 | Nederland, Eersel

Hoi allemaal,

Ook ik ga tijdens mijn reis mijn ervaring met jullie delen. Ik probeer jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden, maar ik ken mezelf, ik vergeet dat nog wel eens.

Dit was het laatste weekend dat ik in Nederland ben, wat gaat het toch snel. Ik probeer iedereen zo veel mogelijk te zien, want over een week zit ik in Finland, helemaal alleen. Ik heb nu nog geen zin om te gaan, om iedereen te missen, maar ik heb wel heeeeel veeeeel zin om daar een leuke tijd tegemoet te komen. Daar kijk ik dan ook heel erg naar uit.

Wat moet ik toch allemaal meenemen? Ik heb gehoord dat het daar nu ook rond de 25 graden is en het in de winter wel -20 kan worden. Misschien als ik mijn schatje lief aan kijk, komt hij tussendoor nog wel wat brengen:).

Nou ik ga nog even genieten van mijn laatste weekje in Nederland en dan begint mijn avontuur.

Tot in Finland

Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4975

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Exchange to Finland

Landen bezocht: